TJA

Hejsan!
Dagen har bestått av att lega ute i det fina vädret och spelat kort med mormor och fannie, med andra ord bara tagit det lugnt! Vi har även varit nere och handlat en sväng så nu håller vi på att laga mat. Efter maten får jag se vad dagen har att erbjuda, ikväll ska jag däremot förmoligen träffa Florian, om jag inte gör det imorgon istället men det löser sig. Hoppas ni får en fin dag, puss!
Lisa

Hej! Spelar du inte fotboll längre? Om du gör det, spelar du i Damlaget eller vart spelar du? :) kram

Svar: Hejhej! Jag spelar fortfarande fotboll och det kommer jag att fortsätta göra ett bra tag till! Just nu spelar jag i en vanligt ungdomslag med tjejer i åldrarna 97 (som jag) och 98:or. Däremot så kommer förmodligen några bland 97:orna att flyttas upp till antingen Damlaget eller B-laget :D Kram
filippa nilsson

2012-08-09 / 16:43:53



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: