BÄSTA!

Har haft en så jävla rolig dag med två grymma och helt underbara tjejer!! Började med att jag och jlo åkte ner och bada på gaddes, pratade om allt typ och bara hade det underbart! Åkte sedan hem till henne, sen till mig och sen till sanden. Satt där och flumma sönder hahah herregud.. Efter en stund kom fina elvis, vi satt och prata en stund innan vi drog in till stan och käka pizza. Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv på en dag haha, haft sjukt jäkla cp roligt. Dansat på bord, hoppat över stängsel, klättrat i byggnadsställningar och grejer haha! Elvis åkte hen vid halv tolv typ så jag och jlo åkte upp till blåsut där vi hitta en kundvagn som vi självklart åkte i hahahha.. Dra mig vad jag skratta haha! Har som ni kanske märker haft en så jävla grym kväll med två av de goaste personerna jag träffat! Hoppas ni har haft det lika bra, puss!




namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: