Det senaste



Tjaa!
Sitter på rummer nu och funderar på vad jag ska göra ikväll. Blir förmodligen film med B&J med någon som känner för det?

Vet att jag inte har bloggat sedan Gothia invigningen så tänkte berätta i korthet vad jag har gjort..

Gothia.
Under gothia veckan sov jag, Ronja och Elizia hemma hos Ronjas farmor i Lindome som ligger i Göteborg.
Hade så jävulskt roligt där borta, träffade såå många personer, helt klart den bästa veckan på sommarlovet hittills!!

Fallens.
Var även på fallens på Lördagen och Söndagen som tillbringades framförallt med Johanna-louise, Gustav, Oscar, Linus, Ronja och Elizia men även så många fler! Dock inte alls lika roligt i år som förra men hade iaf två bra dagar. Har några bilder som är på mobilen just nu, så ifall jag ens lägger upp några så blir det kanske ikväll eller imorgon, här får ni iaf två stycken från Göteborg.
Puss



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: