Förlåt

Förlåt för att jag inte har bloggat MEN jag har faktiskt försökt! Av någon konstig anledning går inte inläggen att publicera och det suger. Var ju i Båstad från Lördag till Fredag, har haft sååå roligt och mysigt med min underbara släkt! Har kikat på kändisar, tittat på Tennis, ätiti god mat och det bästa var när syster och jag var på Madison med tre goingar från Kristianstad.. Åhh taggar nästa år igen! Skulle egentligen åkt hem på fredagen(igår) men istället så körde pappa och fanny mig till varberg där jag mötte upp Elizia och hennes familj för att gå på färgen mot Danmark, weehoo! Så ligger just nu i sängen här i Billund och väntar på att bästis ska vakna, ha det bra där hemma! Puss

hanna

så fin är du filippa!

2012-07-14 / 12:04:33
URL: http://hhhhaannaa.blogg.se



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: