Hemma från några toppen dagar!

Hej på er! Jag har precis kommit innanför dörren nu och ska snart börja sätta igång att fixa mig inför Madonna konserten i Göteborg. Wiiih tagga!!

Kom ju till mormor och morfar i Jönköping helt spontant i Söndags med Ellan, hade tänkt att mobilblogga men så helt plötsligt slutar appen att funka, typiskt..
Aja, de här tre/fyra dagarna har varot hur mysiga som helst, dock super mega tråkigt att Elizia var tvungen att åka hem på Tisdagen istället för idag på grund av att stackarn blev sjuk :( Krya på dig hjärtat♥
Shoppade, kikade film, köpte för mycket godis, spelade kort, spelade minigolf och bara slappnade av.
Världens absolut bästa mormor och morfar♥

Nu måste jag börja fixa mig, puss!




namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: