Lite om mina senaste underbara dagar!

Onsdag: Dagen blrjade riktigt segt men blev bättre runt fyra då jag åkte ner till stan för en fika med mina bästa tjejer. Helt spontant bestämde vi oss för att gå på bio, så tjugo minuter innan bion började köpte vi biljetter. Efter bion följde Ronja med mig hem, vi satt och pratade om allting verkligen, tycker om dig så mycket!

Torsdag: Vaknade upp bredvid min underbara Ronja. Vi käka frukost i den varma solen och tog sedan en promenad till gaddes och bada. Riktigt skönt. Vi åt massa gott när vi kom hem, satte upp tält och åkte bort mot trollhättan. När vi kom hem mötte vi upp elizia. Somnade runt halv två i det mysiga tältet.

Fredag: Som sagt så har jag och mina tjejer tältat från igår till idag, jätte mysigt! Dock väldigt varmt..
Sitter just nu och käkar frukost och kollar top model 10. Ska förnodligen till thn senare ikväll, men berättar mer om det senare.
Förlåt för lång text också, puss!




namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: