Det senaste

heej på er! Längesedan nu.. vet :( Har bara inget blogg sug alls och inget att blogga om för den delen heller..
Men kan iaf tala om att jag lever och mår toppen förutom idag då jag kanske kommer förlora något som ligger mig väldigt nära hjärtat.

I fredags kom mormor, morfar, morbror och lill kusin Lykke till oss och stannade till söndag. På lördag kom övriga släkten till oss för att fira mig och pappa som fyller år nästa helg men vi var tvugna att ta det denna helgen eftersom att jag är i FRANKRIKE MED KLASSEN DÅ WOOOHOOO! 
Så jag har fått ungefär hälften av alla presenter än, jätte nöjd med allt! (orkar inte skriva vad jag fått)

sitter iaf i skolan nu med wilmis och pratar lite samt 'jobbar' med lite läxor och skolarbete haha ;)
- Ska försöka blogga lite bättre från och med idag.. men var beredda på tråkiga och onödiga inlägg!
Puss
Bild från i lördags!



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar: